Antalya Büyükşehir Belediyesi’ne yönelik gerçekleştirilen yeni bir operasyonda, yolsuzluk ve rüşvet iddiaları doğrultusunda Antalya, Ankara ve Adana’da toplam 25 kişi gözaltına alındı. Soruşturmanın detaylarına göre, gözaltına alınan bu kişilerin, Antalya Emniyet Müdürlüğü’ne getirileceği belirtildi. Bu kapsamda, yolsuzlukla mücadele çalışmaları hız kesmeden devam ediyor. Operasyonun, belediyedeki yolsuzlukları ortaya çıkarmak ve kamu kaynaklarının korunması amacıyla yapıldığı ifade edildi. Gelişmelerle ilgili olarak yetkililerden ek açıklamalar bekleniyor.
Related Posts
Aile İçi Silahlı Saldırı: İl Sağlık Müdürlüğü Çalışanı Hayatını Kaybetti
- Tolga Şahin
- 27 Nisan 2026
- 1 min read
- 0
Kurban Bayramı’nda Kapadokya’ya Yoğun İlgi: Konaklama Oranı Yüzde 90’ı Geçebilir
- Tolga Şahin
- 25 Mayıs 2026
- 2 min read
- 0